قبولی کل دانشجویان موسسه رز در آزمون یوس دانشگاه استانبول

امروز ۲۹ می سال ۲۰۱۷ نتایج آزمون ورود به دانشگاه استانبول اعلام شد … همه دانش آموزان آزمون یوس موسسه رز جزو قبولین آین دانشگاه بودند …. قبولی صد در صد … هم از دانشگاه دولتی استانبول هم دانشگاه دولتی آنکارا هم دانشگاه اولوداغ هم دانشگاه مارمارا .
نتایج آزمونها نشان داد تنها برگ برنده موفقیت در آزمون ورود به دانشگاههای ترکیه ، برنامه ریزی دقیق و تلاش هدایت شده است .
منظور از تلاش هدایت شده بهره گیری و سپردن خود به برنامه اساتید درجه یک ترکیه است . در انتخاب این اساتید تنها فاکتوری که ملاک نبود قیمت تدریس ایشان بود بطوری که گاها ۹۰% از شهریه دریافنی از دانشجویان را اساتید دریافت کردند و امروز روز نتیجه بود . روز به بار نشستن تلاشها .
نتایج آزمون یوس دانشگاه های ترکیه نشان داد چیزی به نام خرید صندلی و قبولی با پول و رشوه به فلان مسئول … وجود ندارد و دانشجویان موسسه رز هر هزینه ای که کردند در جهت بالا بردن آمادگیشان در آزمون یوس بود .
همه اعضای خانواده رز شاهد زحمات مدیر آموزش موسسه رز استاد حسین پور فراهانی در پیگیری برنامه تحصیلی ، انتخاب اساتید ، دعوت از طراحان سئوالات آزمون یوس به موسسه برای ارایه مشاوره و برنامه های تقویت روحیه و آرامش روانی بودند ، این موفقیت را به ایشان ، دانشجویان و کل همراهان موسسه رز تبریک می گوییم .

سهیل نوروزی

فهرست