معرفی سایت صاحیبیندن در کشور ترکیه www.sahibinden.com

معرفی سایت صاحیبیندن ترکیه

سایت صاحیبیندن sahibinden ترکیه در حال حاضر بزرگترین شبکه اینترنتی خرید و فروش در دنیای مجازی در این کشور می باشد.
در این سایت فروشنده و ارایه دهنده خدمات، امکان نمایش محصول خود و یافتن مشتری را پیدا میکنند.
برای خرید و اجاره املاک ترکیه و اتومبیل هم سایت صاحیبیندن مرجع مناسبی بشمار میرود.

کلمه صاحیبیندن در زبان ترکیه به معنای «از صاحبش» میباشد. بدان معنا که شما بدون واسطه میتوانید به خرید و فروش نیازمندیهای خود بپردازید.

سایت صاحیبیندن ترکیه

مزایا و امتیازات سایت صاحیبیندن :

حجم بالای محصولات ارایه شده و تنوع یکی از مزایای سایت میباشد . بعنوان مثال با مشخص کردن شهر و محله در این سایت اطلاعات صدها ملک برای فروش و اجاره ظاهر می شود و بازدید کننده سایت صاحیبیندن از متوسط قیمت خرید و اجاره در آن محله مطلع میشود .
این سایت محدود به شهر و استان خاصی از ترکیه نمی باشد و کل ترکیه را پوشش می دهد بعنوان مثال بازدید کننده میتواند از شرایط و قیمت ملک در شهر دیاربکر یا وان ترکیه اطلاع یابد .
سایت دارای اپلیکیشن رایگان در اپل استور و پلی استور میباشد و براحتی در گوشی تلفن همراه نصب میشود .

ایرادات و نواقص سایت صاحیبیندن :

سایت صاحیبیندن sahibinden ترکیه به زبان ترکی و انگلیسی میباشد ولی بادلیل اینکه محتوای آن توسط ترکی زبانان تکمیل میشود بازدید کننده باید مسلط به زبان ترکی استانبولی باشد.
هیچ نظارتی بر مشخصات و قیمتهای گذاشته شده در این سایت وجود ندارد. مثلا برخی املاکیها با گذاشتن املاک با قیمتهای غیر واقعی سعی در جذب مخاطب دارند . مثلا یک املاکی با گذاشتن یک خانه شیک و نوساز با نصف قیمت روز در سایت صاحیبیندن سعی در کشاندن مشتری به دفتر املاک خود و ترغیب ایشان به خرید سایر املاک می نماید .
در این سایت نظارتی بر هویت و صلاحیت آگهی دهنده انجام نمی شود و امکان دارد مثلا یک مستاجر خانه اجاره شده خود را برای فروش آگهی کند!!!! و یا اینکه اتومبیل یا لوازم خانگی مسروقه برای فروش در این سایت عرضه شود .
توصیه کارشناسان شرکت مشاوره رز بازدید از این سایت جهت بالا بردن اطلاعات و بررسی قیمت محصولات در کشور ترکیه می باشد . بعنوان مثال با مطالعه قیمت انواع مدل اتومبیلها عیار قیمت برای بازدید کننده مشخص میگردد ولی کنترل مدارک هویتی و مالکیتی ، امضای هر برگه تعهد آور یا پرداخت هر مبلغی با حضور یک مشاور مطلع انجام شود.

آموزش نحوه جستجوی املاک فروشی یا اجاره ای

برای جستجوی املاک در انواع کاربری های مختلف در سایت میتوانید مطابق تصاویر زیر عمل نمایید.

معرفی سایت صاحیبیندن ترکیه

پس از اینکه وارد این بخش شدید، کادری مطابق تصویر زیر برایتان نمایش داده میشود که توضیح فارسی هر بخش آنرا برای سهولت شما ترجمه کرده ایم.

 

معرفی سایت صاحیبیندن sahibinden ترکیه

با انتخاب گزینه جستجو لیست املاک برایتان نمایش داده میشود. که در بخش کنار سمت چپ صفحه نیز میتوانید با تغییر انواع گزینه ها، جستجوی خود را بهینه نمایید. این بخش شامل تعیین محدوده متراژ، انتخاب نوع دید ملک مانند دید دریا، جنگل، شهر و … همچنین عمر ساختمان و یا انتخابهایی اعم از نوع گرمایش و تعداد طبقات و سایر ویژگیها میباشد که تقریباً میتواند دست شما را برای انتخاب دقیقتر به آنچه میخواهید باز کند.

معرفی سایت صاحیبیندن sahibinden ترکیه

معادل کلمات و اصطلاحات پرکاربرد در سایت صاحیبیندن:

Ara جستجو
Harita نقشه
Kiralık برای اجاره
Satılık برای فروش
Fiyat قیمت
Kat طبقه
Bina بنا
Banyo حمام
Eşyalı با لوازم
Brüt زیربنا
Net متراژ مفید
Kullanım Durumu وضعیت فعلی ملک
Aidat حق شارژ

برای مشاهده لیست املاک و پروژه های موسسه مشاوره رز جهت سرمایه گذاری و اخذ پاسپورت و شهروندی ترکیه اینجا کلیک کنید.

 

 

 

لینک سایت صاحبیندن : www.sahibinden.com

فهرست