۹ دلیل برای اینکه به ترکیه مسافرت کنید

 این روزها صنعت گردشگری ترکیه در حال گسترش است. در سال ۲۰۰۸ بیش از ۲۶ میلیون توریست به این کشور سفر کردند که البته این رقم به ظاهر بزرگ در مقایسه با آمار گردشگری در اسپانیا، که اندازه ای برابر یک سوم ترکیه دارد، چندان بزرگ نیست. کشور ترکیه هنوز در بسیاری از جنبه ها به تقویت و پیشرفت نیاز دارد و بسیاری از پتانسیل های آن شکوفا نشده اند.

 

 

ترکیه,مکانهای تفریحی ترکیه,تور ترکیه

 

اما چرا باید از ترکیه دیدن کرد؟

 

۱٫ قیمت های مناسب

ترکیه یکی از ارزان ترین مقاصد گردشگری است. رستوران ها غذای ارزان در اختیار شما خواهند گذاشت و قیمت بعضی هتل ها تنها ۶ پوند برای هر شب است.

 

۲٫ اهالی مهمان نواز

مردم ترکیه بسیار مهربان و مهمان نواز هستند، آنها بسیار خوش قلب بوده و از صمیم قلب خواهان برقراری ارتباط خوب و دوستانه با شما هستند.

 

۳٫ غذای خوب

منوی غذای اکثر رستوران ها متنوع است و شما می توانید از بین گزینه های موجود غذایی را مطابق با میل و سلیقه خود انتخاب کنید. در سراسر ترکیه رستوران های فوق العاده ای وجود دارد که غذاهای لذیذ، گوشت خوابانده شده و نان بسیار تازه سرو می کنند.

 

 

ترکیه,مکانهای تفریحی ترکیه,تور ترکیه

 

۴٫ هزینه های پایین

بر خلاف کشورهای پرطرفداری مانند اسپانیا، یونان و ایتالیا، خریدن غذا و نوشیدنی در ترکیه بسیار به صرفه تر است. همچنین شما می توانید با صرف هزینه اندک هدیه ها و لباس های زیبایی خریداری کنید.

 

۵٫ هوا

اگر نور خورشید را دوست دارید حتما به ترکیه سفر کنید، چون در این کشور هوا بسیار گرم است  به طوری که وزش نسیمی که از دریا می آید برای خیلی ها نعمت بزرگی است!

 

۶٫ مناظرزیبا

کوهستان های بسیار زیبا ترکیه را احاطه کرده اند. ترکیه کشور زیبایی های طبیعی است و به هر طرف که رو کنید با زیبایی های کم نظیر روبرو می شوید.

 

 

ترکیه,مکانهای تفریحی ترکیه,تور ترکیه

 

۷٫ ساحل های متنوع

در ترکیه آنقدر ساحل های زیبا وجود دارد که  انتخاب یکی از آنها سخت خواهد بود. حتما به ساحل فیروزه ای  سری بزنید و از منظره آب های شفاف آن لذت ببرید. اگر خلوت و تنهایی را دوست دارید به ساحل gemile بروید و آرامش آمیخته با زیبایی را تجربه کنید.

 

۸٫ فعالیت های متنوع

در این سفر حوصله شما هرگز سر نخواهد رفت چون سرگرمی های زیادی در دسترستان خواهد بود، از جمله قایق سواری و حمام ترکی.

 

۹٫ هتل های فوق العاده

اگر دوست دارید در یک هتل لوکس اقامت کنید هتل های *۵ زیادی در دسترس شما خواهد بود که همه قیمت هایی مناسب دارند. اکثر این هتل ها خدماتی مانند تفریحات سنتی، حمام ترکی و غذاهای عالی ارائه می دهند.

 

اکثر کسانی که به ترکیه سر کرده اند می گویند سفر بسیار خوبی داشته اند،  ترکیه را دوست دارند و باز هم به آنجا سفر خواهند کرد.

 

 

ترکیه,مکانهای تفریحی ترکیه,تور ترکیه

فهرست